فوتبال ساحلی یادواره مرحومه اصالت پورغلام 

بانوان نیوسایپا جام قهرمانی را بالای سر بردند 



دختران ساحلی باز نیوسایپا جام قهرمانی را بالای سر بردند.
به گزارش صبح ساحل، تیم فوتبال بانوان فوتبال ساحلی نیوسایپا با کسب سه پیروزی مقتدرانه جام قهرمانی تورنمنت مرحومه اصالت پورغلام را بالای سر برد. در روز آخر این دوره از مسابقات تیم نیوسایپا  در مقابل تیم ستارگان درخشان بندرعباس دوازده بر یک  به پیروزی رسید و با اقتدار قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد. 
در این مسابقات تیم فوتبال ساحلی بانوان شهدای قائم  مقام دوم این رقابت‌ها را کسب کرد و شهرداری جاسک در مکان سوم ایستاد. ملیحه نورالدینی  از تیم نیو سایپا با به ثمر رساندن ۱۱ گل خانم گل شد و مژگان مهدی زاده از نیوسایپا به عنوان بهترین دروازبان معرفی شد. فاطمه یگانه از تیم شهدای قائم به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.  محمد احمدی زاده رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس در پایان این رقابت ها گفت : با حمایت عملی از فوتبال ساحلی و فوتسال  بانوان یکی از اهداف و  شعارهای هیات جدید از بدو شروع به کار بوده و به ضرس قاطع می توان گفت ، کمیته بانوان هیات فوتبال شهرستان بندرعباس از فعال ترین و بی ادعاترین بخش های ورزش استان در بخش بانوان است.
وی افزود: با توجه به استعدادهای درخشانی که در بخش فوتسال و فوتبال ساحلی بانوان داریم و در همین دوره از مسابقات نیز شاهدش بودیم، می‌توان گفت با توجه به این پتانسیل با یک برنامه‌ریزی مدون می توان حتی برای تیم ملی نیز پشتوانه‌سازی کنیم ولی باید به فکر توسعه و ایجاد زیر ساخت‌های مناسب برای بانوان باشیم و این امکانات را نیز برایشان مهیا کنیم و اگر ساختاری بخواهیم کار کنیم این مسئله دور از دسترس نیست و با همکاری و حمایت صنایع غرب و ارگان های زیربط می‌توانیم در فوتبال ساحلی بانوان به صورت حرفه‌ای تر عمل کنیم.
در پایان این تورنمنت و با حضور حاج قاسم رنجبریان، ریاست محترم هیات فوتبال استان هرمزگان جام قهرمانی بانوان نیوسایپا اهدا شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها